loading...

پرتو

نمونه سوالات آیین نامه اصلی راهنمایی و رانندگی همواره می تواند کمک بسیار خوبی به­­ متقاضیان گواهینامه راهنمایی و رانندگی کند تا بتوانند در آزمون­ آیین نامه اصلی قبول شوند. آزمون آیین نامه

مهدی بازدید : 692 چهارشنبه 04 خرداد 1401 نظرات (0)

نمونه سوالات آیین نامه اصلی راهنمایی و رانندگی همواره می تواند کمک بسیار خوبی به­­ متقاضیان گواهینامه راهنمایی و رانندگی کند تا بتوانند در آزمون­ آیین نامه اصلی قبول شوند. آزمون آیین نامه اصلی راهنمایی و رانندگی 1401 - در ادامه قصد داریم به شما کمک کنیم تا بتوانید در این آزمون در بار اول قبول شوید. نمونه سوالات آیین نامه اصلی آزمون رانندگی5 ژانویه 2018 ۴- در ارزیابی مصدومین کدام یک از مصدومین را باید در اولویت انجام کمک های اولیه قرار داد ؟ سلامت : باید سلامت کافی برای رانندگی داشته باشید. باید این تصور اشتباه را دور انداخته و به اهمیت دانستن سوالات فنی آیین نامه پی برد تا فرد با آگاهی کامل از آنان، بر ماشین تسلط کافی داشته باشد. 14- اگر خودرویی با نور بالا از روبرو به شما نزدیک شود چه باید کرد؟ اهمیت یادگیری سوالات فنی آیین نامه نیز مانند اهمیت یادگیری امکانات موبایل است و باید بدانید که ماشین از چه قطعاتی تشکیل شده یا هر قطعه چگونه کار می کند و چگونه باید آنها را چک کرد. نمره قبولی برای آزمون آیین نامه اصلی و مقدماتی نیز ۲۶ میباشد. قبل از اینکه نمونه سوالات آیین نامه اصلی رایگان را ببینیم شما میتوانید با کلیک بر روی لینک زیر نمونه سوالات آزمون آیین نامه اصلی با جواب برای قبولی ۱۰۰ درصد در امتحان آیین نامه اصلی را دانلود کنید. !

https://t.me/s/drivingir

سوالات ایین نامه

دوم اینکه همینطور که قبلا هم ذکر شد با انواع و سبک سوالات آیین نامه اصلی آشنا می شوید. 1. متوقف می شوید. 24. در یک تقاطع در حال رانندگی هستید ، با چراغ های قرمز چشمک زن مواجه می شوید چکار باید کرد ؟ البته در بخش تابلوهای راهنمایی و رانندگی باید با دقت و تمرکز بیشتری بخوانید چراکه تابلو های راهنمایی و رانندگی حتما بخشی از سوالات آزمون آیین نامه اصلی شما است. در حقیقت بیشتر افراد نسبت به مسائل و قوانین راهنمایی و رانندگی شناخت نسبی دارند و حتی در صورت عدم مطالعه دقیق کتابچه راهنمایی و رانندگی، می توانند به بخشی از این سوالات پاسخ بگویند، اما سوالات فنی ایین نامه به مراتب پیچیده تر بوده و پاسخ گویی به آن ها نیازمند دقت و مطالعه کافی خواهد بود. دانلود نمونه سوالات آزمون آیین نامه رانندگی | - هدف وب سایت آموزشگاه آنلاین آیین نامه رانندگی ایرانیان،آموزش آیین نامه راهنمایی و رانندگی با جدیدترین آزمون های آیین نامه مقدماتی واصلی سال 1397 با پاسخنامه می باشد.نمونه سوال آیین نامه رانندگی با جواب،سوالات آیین نامه رانندگی اصلی با جواب، نمونه سوالات ایین نامه با پاسخ،سوالات آیین نامه رانندگی مقدماتی با جواب ، دانلود رایگان .

نکته ای که مهم است اینست که سعی کنید سوالات آیین نامه اصلی با جواب را بخوانید و مطمئن باشید جواب های سوالات صحیح نوشته شده اند. اول اینکه شما با مطالعه نمونه سوالات آیین نامه اصلی متوجه میشوید که کدام بخش های کتاب آیین نامه تسلط کافی ندارید و باید دوباره برگردید و کتاب را بخوانید. اگر به ترکیه سفر میکنید و بیش از ۹۰ روز متوالی در آنجا نخواهید بود، اما دلتان میخواهد از شرکتهای خدماتی، اتومبیل اجاره کنید، باید بدانید که برای رانندگی در این کشور میتوانید تنها با استفاده از گواهینامه خود رانندگی کنید و نیاز به چیز اضافهای نیست. ماشین را می توان از جهاتی به تلفن همراه شبیه کرد همان طور که در طول شبانه روز با تلفن همراه، امکانات و تنظیمات آن سروکار دارید تا بتوانید تنظیمات مناسب و دلخواه را برای تلفن همراه فراهم کنید، اگر قادر به مدیریت تلفن همراه نباشید نمی توانید از امکانات تلفن به خوبی استفاده کرده و مشکلاتی نیز ممکن است پیش آید برای مثال از دست رفتن اطلاعات مهم ، ویروسی شدن تلفن همراه، کاهش سرعت و کارایی و…

دقت داشته باشید با کلیک بر روی دکمه زیر میتوانید نمونه سوالات آیین نامه اصلی پایه سوم را دانلود کنید که ممکن است سوالات آیین نامه موتور سیکلت نیز تشابه بسیار زیادی با این سوالات داشته باشد. سوم اینکه تسلط و اعتماد به نفس بیشتری را در زمان آزمون آیین نامه اصلی دارید. یعنی اینکه لازم نیست روی هر بخش کتاب خیلی تمرکز کنید و یا کلمه به کلمه حفظ کنید. یعنی اینکه شما چه منبعی را انتخاب می کنید برای خواندن نمونه سوالات آیین نامه اصلی خیلی مهم است . برای قبولی در آزمون آیین نامه اصلی چه کنیم؟ و با سوالات آیین نامه اصلی آشنا شویم. یکی از بخش های دیگر کتاب آیین نامه که حتما در آزمون آیین نامه اصلی سوال از آن می آید بخش حق تقدم هاست. معمولا از این بخش سوال به این صورت می آید که تصویر تقاطعی را به شما میدهند و از شما میخواهند که به ترتیب مشخص کنید حق تقدم با کدام یک از وسیله نقلیه ها است. به مرور با بررسی این سوالات در شرایط درس خواندن و آزمون قرار میگیرید و از پس این چالش به راحتی برمیآیید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
  • 1401
  • 1400
  • 1399
  • 1398